گیلنازجانگیلنازجان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

گلکم

نظرات (9)

مامان تربچه
8 آذر 91 13:53
سلاااااااام
واااااااای عزیزم
ایشالا امام حسین نگه دارت باشه


ممنون خاله جون از محبتت
آزاده
9 آذر 91 15:52
سلام. از شما دعوت می‌کنم از وبلاگ "باغبانی سبز" دیدن کنید. با تشکر.
کاکل زری یا ناز پری
9 آذر 91 16:36
واااااااااای الهییییییییی دورش بگردمممممممممم نازییییییییییی این سفید برفی به کی رفته؟؟ در پناه امام باشی گلم

خاله کپ باباش ممنون از لطفت که به ما سر می زنی
مامان نیایش
13 آذر 91 11:11
وای عزیزم چه قدر بزرگ شدی امام حسین همیشه پشت و پناهت باشه گل ناز


ممنون خاله جون دوستون داریم
مامان ال آی
13 آذر 91 21:01
سلام عسل خاله خصوص داری


پیام خصوصی برام نیومده گلم
بهاره
23 آذر 91 14:57
سلام عزيزانم
چطوريد ... الهي من دورت بگردم چقدر ماشاءا..اين عسله بخدا ما كه عكسش را مي خواهيم بخوريم واي به حاليكه از نزديك ببينيمش ... انشاءا.. تا آخر بيمه آقا علي اصغر باشند همشون ... مواظب عسلمون باشيد ... خدايا دلم رفته دلم نمياد خداحافظي كنم ... دوستتون دارم مخصوصاً اون نفس و قند و عسل را


بابا مارو شرمنده می فرمایید ممنون از لطف شما
مامان محمد طاها
29 آذر 91 23:02
سلام.هزار هزار ماشاالله به گل دخترم.زنده باشی عزیزم
ثمین
30 آذر 91 14:54
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامان بهاره مامان امیرمحمد
4 اسفند 93 17:03
سلام عزیز دل خاله تولد تولد تولدت مبارک انشالله 300 سال زنده باشی ما هم باشیم و بهت تبریک بگیم سه سالگیت مبارک باشه خیلی دلمون براتون تنگ شده نه عکسی نه حرفی هیچی دلمون پوسید که حداقل برای من یه عکس نی نی را بذارید بازم تولدت مبارک امیدوارم همیشه شاد و سلامت و خوشبخت در کنار مامی و بابایی می بوسمت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلکم می باشد