گیلنازجانگیلنازجان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

گلکم

نظرات (13)

نانازیا
24 اسفند 90 14:24
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
سحر
26 اسفند 90 10:09
برای عیدی امسالت

یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را

و یک شاخه نیلوفر

سال تحویل میشود


چه زیبا نوشتی.. ممنو
و من برایت لبخند می زنم

نوروز مبارک






مامان نیایش
26 اسفند 90 11:03
ممنون از حضورت عزیزم دختر گلت رو ببوس الهی که سالم باشه همیشه عیدتون پیشاپیش مبارک


ممنون گلم.همچنین سال نو شما هم مبارک
مامان تربچه
26 اسفند 90 17:24
سلام عزیزم
خوبی؟
خسته نباشی
گفتم قبل از عید یک سری بهت بزنم
ایشالا سال خوبی داشته باشی و پر از شادی و خنده های گیلناز جون


متشکرم، لطف کردی. انشالله روزی خودت بشه
مامان تربچه
26 اسفند 90 17:25
راستی ممنون از دعاهات عزیزم من هنوز وقت نکردم خاطرات رمز دارت رو بخونم فکر کنم رمز هم ندارم
كاكل زري يا نازپري
26 اسفند 90 19:12
خوشكل مننننننننننننننننننن چه عروسك ناااااااااازييييييييي مامان صفا خسابي مشغول دخمري هستي ها دلم برات تنگيدههههههه راستي من رمز ندارممممممممم


سلام عزیزم من که رمز گذاشتم
مامان اراد
27 اسفند 90 1:09
سلامممممممممم همشهری عزیزم.واقعا تبریک میگم چه دخمل ناز و خوشگلیه .ماشاالله.هزار الله اکبر .انشاالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه و روزگار خوش و خرمی با همدیگه داشته باشین
انشاالله سفید بخت و خوش شانس باشه به حق حضرت زهرا (س)
ای کاش نزدیک بودی و تو بغلم نازش میکردم از طرف منم ببوسشچند روز بود شبا تو فکرم بودی که فارغ شدی یا نه؟خوب خدا رو شکر خیلی خوشحالم .راستی عمه جون شدن مبارکه واسه زنداداش منم دعا کن نینیش بیاد تو دلش.دوستون دارم
انشاالله واسه تبریک دومی بیام وبلاگت صفا جون
بوس بوس بوس


ممنون عزیزم انشاالله بزودي عمه بشي
مامان اراد
27 اسفند 90 1:11
دلم میخواد بافتنیهات روببینم و ازت یاد بگیرم پس لطفا رمز بدی راستی انشاالله زردی دخملی نازمونم زود زود خوب میشه نگران نباش
بهاره
7 فروردین 91 12:11
سلام سلام سلام
مبارک مبارک تولدت مبارک و سال نو هم مبارک عزیزم ماشاءا.. چه دختر قشنگ و سالمی الحمدا..
مامانی عزیز تولد دخترتون مبارک باشه
امیر محمد ما هم روز 12 بهمن ساعت 10:45 صبح به دنیا اومد همه چی خوب بود زایمانم هم خوب من ماه آخر خیلی هندوانه خوردم امیرمحمد زردی نگرفت یادم رفت به شما هم بگم امیرحمد حالش خوبه خوبه و سالم و آروم
دومادتون خیلی پسر آروم و باشخصیته

الانم پیش مادرجونشه من اومدم کافی نت که پیام بزارم براتون عسکهاشم بعداً میزارم
خیلی پسرم شیرینه ولی بچه داری خیلی سخته
امیدوارم امسال سال رسیدن به آرزوهاتون باشه
دخترقشنگتون را دستهاشو ببوسید خدا نگهش داره براتون
من و امیرمحمد از دور می بوسیمتون مواظب خودتون باشید



به مامان بهاره.. به سلامتی عزیزم.. ممنون بهمون سر زدی. عروس شما هم دخمل خوبی و خانم شده ماشالله
كاكل زري يا ناز پري
11 فروردین 91 21:43
سلام صفا جووووووووووونم كلي دلن برات تنگ شده سال نو مبارك انشاالله بهترين اتفاق ها براتئن بيفته گلم عكس هاي دختر نازمونو ديدم حتما" سرت كلي شلوغه كه آپ تكردي منتظرم عزيزممممممممم
مامان هدی سادات
16 فروردین 91 20:58
سلام گلمممممممممم:
خوبی؟؟؟ماشالله به این نازدونه.خدا حفظش کنه..
ممنون که همیشه منو با نظراتت مورد لطف خودت قرار میدی...
بوسسسسسسس واسه گیلناز جون


خواهش میکنم،دوستون داریم
مامان سونیا
17 فروردین 91 10:40
وای چه دختر خوشگلی ماشالله چه عکس قشنگی خدا حفظش کنه براتون
به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید


ممنون عزیزم.آدرستون ندارم
مامان ال ای
24 تیر 91 9:16
الهی / چه ناز و خوشکل / ماشالا
خیلی وقت بود ازتون بی خبر بودم
ببخشین . وحشتناک سرم شلوغه تو محل کارم ....



ممنونن سرزدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلکم می باشد