گیلنازجانگیلنازجان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

گلکم

لحظه دیدار نزدیک است باز می لرزد دلم...

1390/11/25 15:11
نویسنده : مامان صفا
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله های مهربون

ساعت 3 بعد از ظهر و دارم میرم بیمارستان تا بستری بشم  برا فردا صبح آماده باشم.

یه مقدار استرس دارم...

برام دعا کنید فرزندم صحیح و سلامت به دنیا بیاد.. ممنون از لطف همه تون که به یادمایین و منو دلگرم کردین... از دیدن پیغامهاتون کلی خوشحال شدم..

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستون دارم..

شاید چندروز اول نتونم بیام وبلاگ ولی در اولین فرصت خبرتون میکنمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمد طاها
26 بهمن 90 8:51
سلام خاله انشاء الله به سلامتی . منتظر عکس های گلیناز جون هستیم
كاكل زري يا نازپري
26 بهمن 90 20:25
هوراااااااااااااااااا حتما" گيلناز جونم الان دنيا امدههههههههههههههه مباركهههههههههههه عكسشو بزار برامون صفا جونم چه طورييييييييييييي؟ ود بياااااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلکم می باشد