گیلنازجانگیلنازجان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

گلکم

عید غدیر خم مبارک

1390/8/23 23:14
نویسنده : مامان صفا
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین من

خوبی عزیزم،امروز اولین برف پاییزی رسما تو شهرمون بارید البته اطرافمون برفی بود اما به این زیبایی در طول روز که با هم ببینیم نبود، راستی عسلم عیدت مبارک باشه ، عید غدیر یکی از بزرگترین عیدهای ما شیعیان هست خوشگلم مبارک مبارکniniweblog.com

من هم امروز اولین عروسک بافتنی شما رو تموم کردم و عیدی به شما میدم، راستش مدل این عروسک اون وقتی که سریال مجید دلبندم مد شده بود به ذهنم رسید و اولین بار برای ستایش دختر خاله ماندانا حدود 12 سال قبل بافتم بعد یکی دیگه برا زهرا دختر خاله رقیه بافتم، حالا هم گفتم مگه میشه برا گیلناز جون خودم نبافم ..... اینم تقدیم به شما البته چند تا طرح دیگه هم تو ذهنم که باز برات درست میکنم..

امیدوارم خوشت بیاد مبارکت باشهبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بیتا
23 آبان 90 23:49
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. 23 الی 27 آبان90 تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان غرفه هواپیماهای جت رو هیچ شادی نیست اندر این جهان ..........برتر از دیدار روی دوستان جت رو ................هدیه خلاقیت
سحر مامان آراد
24 آبان 90 0:08
عیدتون مبارک ایشالا دخملت به سلامت باشه
مامان تربچه
26 آبان 90 17:43
وااااااااااااااااای چه عروسک قشنگ و بامزه ای خییییییییییلی قشنگه آفرییییییییییییین به مامان هنرمند
جغله كوچولو
28 آذر 90 14:20
جغله: سلام بر شما وبلاگتون رو ديدم و مطالبش رو خيلي خوب هست ايشالا سلامت و موفق باشيد.. در ضمن باعث افتخارمه كه در ليست دوستان شما من هم باشم خوشحال ميشم به وبلاگ من هم تشريف بياريد... خدا نگهدارتون باشه http://jegheleh.niniweblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلکم می باشد