گیلنازجانگیلنازجان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

گلکم

میلاد حضرت مهدی (عج)وجشن نیمه شعبان مبارک

1390/4/25 18:13
نویسنده : مامان صفا
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم نازنینم امشب شب جشن بزرگی تولد امام زمان (عج)..

niniweblog.comniniweblog.com

آخ جون مامانی من این عید از تو دلم به همه نی نی ها و مامان و باباهای گلشون تبریک میگم

niniweblog.comمبالک مبالکniniweblog.com

زیبا

برا همه دعا میکنم به هر چی تو دلشون برسن الهی خیر نصیبتون بشه

واسه من و مامانی هم دعا کنید مامانم قراره انشاالله بره سونو تا بتونه صدای قلب نازنینم بشنوهز

 

 

 

"مامان تربچه سلام ؛جونم واستون بگه تربچه ها حالشون خوبه ویه پیغام دارن براتون از اونجا که کیک های بابایی ظاهرا دلشون برده تصمیماتی گرفتن زمی خوان هر چی زودتر جلوس کنن بیان تو دلتون زتا شما تهنا تهنا این همه کیک و نخورین  ز"

راستش مامی ما هم دو روز پیش ما رو مستفیذ کردن به اولین کیک خونگی به روش بابای تربچه ها ،اما شکلات نداشت  میگه شکلات زیادی واسه من خوب نیست آخه مگه خودش عاشق کاکائو من بهش چیزی می گم..

خلاصه ما اطلاع رسانی کردیم

چاکر شما گلکم مامانی

ز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تربچه
25 تیر 90 19:26
ای مخزن سر کردگار ادرکنی ای هم تو نهان هم آشکار ادرکنی بگزیده برای خویش هرکس یاری ای در دو جهان مرا تو یار ادرکنی . . . دوست عزیزم عیدت مبارک
مامان تربچه
26 تیر 90 9:21
ما مخلص مامان صفا و نی نی گولوشون هستیم دربست
پیغام نی نی ها دریافت شد
از جناب نی نی هم کمال تشکر رو داریم که وظیفه ی خطیر پیام رسانی از عالم ذر رو بر عهده گرفتن
یک بوووووووووووووووس ابدار طلب شما

راستی
کیک خوب شد؟ دستورش واضح بود؟ جای ما هم خالی


مممنون؛بله بدک نبود.جای دوستان سبز
بهاره
27 تیر 90 11:52
سلام عزيزترينم
من و ني ني خوبيم و از شما متشكريم كه به فكر ما هستيد و احوال پرسيد
در حال عوض كردن خونه هستيم براي ني ني يك اتاق اضافه كرديم خدا را شكر واقعاً روزي خودش را داره مياره الحمدا..
اميدوارم ني ني شما و خانواده خوب و خوش و سلامت باشيد
با آرزوي سلامتي و باي

ممنون به سلامتی و دل خوش

دانيال
28 تیر 90 13:31
سلام خاله جوني
سلام ماماني آينده
راستي وبلاگ قشنگي داريد
به من راي ميديد ؟ كدم 67 هست
اگر كه اجازه بديد لينكتون مي كنم
با احترام
دن دني


خواهش میکنم؛ حتما نگاه میکنم
کاکل زری یا ناز پری
29 تیر 90 13:09
مامن صفا من دیر رسیدم ولی بهتون تبریک میگم انشالله صدای قلب کوچولو رو به خوشی بشنوید و برا ما خبرای خوب بیارید


ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلکم می باشد