گیلنازجانگیلنازجان، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

گلکم

بله

1390/10/27 22:09
نویسنده : مامان صفا
285 بازدید
اشتراک گذاری

قربونش برم خاله فدات بالاخره محمدرضا جونم که از عید تا حالا ندیدمش تلفنی باهام صحبت کرد اونم گفت

 

 

(بعه)   یعنی بله خواهرم می گفت کلمه( اهم) تازگی ها به بله ارتقا پیدا کرده

قربونت برمتشویقتشویق

دلم براتون یه ذره شده تازشم امروز عید بود با کلی ها صحبت کردم و با یه عسل دیگه مون با علی جیگر خاله نی نی خاله دومیه قبل از سلام میگه خوبم عمو خوبه کی میای خاله؟ قربون همه تون شیکر پاره های خاله.....

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ninababa
26 خرداد 90 18:07
سلام عيد شما مبارك شما رو دعوت ميكنم تا در صورتي كه مايل هستين از وبلاگ من ديدين بفرمائيد . توجه داشته باشيد كه صفحا يك الي آخر شامل مطالب گاها بسيار مهمي در خصوص كودكان ميباشند . از اين كه ما را مفتخر به ديدن وبلاگ ميكنيد سپاسگزاريم . همچنين منتظر خواندن نظر شما دوست عزيز در وبمان هستيم . با تشكر http://ninababa.niniweblog.com
مامان علیرضا
27 خرداد 90 16:29
چقدر گلت نازه عزیزم وبلاگ پر باری هم نوشتی دستت درد نکنه اگه اجازه بدی لینکت کنم. اگه وقت کردی یه سریم به وبلاگ پسر کوچولوی من بزن اگه از عکساش خوشت اومد توی قسمت نظرات بهم بگو یا عکسای گلتو برام به ایمیل بفرست تا خیلی زود و کم هزینه اونارو خوشگل کنم و برات بفرستم.
ناز نازیتو ببوس


سلام مامانی
من خاله ام هنوز قسمت مامانی نشدم،برای ارسال خواهری باید اجازه بده کاش لینکتونو می ذاشتین ولی اگه همین طوری تونستم پیداتون می کنم از لطفی که به محمدرضا داشتین خیلی ممنونم راستی محمد رضا یه داداش خوشگل چشم آبی تر دیگه به نام علیرضا هم داره وو علیرضا شما هم داداششش...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلکم می باشد